ANUNȚ IMPORTANT !!!
Înscrierea absolvenţilor pentru examenul de finalizare studii, licenţă/master, are loc în perioada 12 - 16.02.2024.
Susţinerea examenelor de finalizare studii pentru licenţă/master au loc astfel:
- Ştiinţa mediului – licenţă - 29.02.2024, ora 9, sala SB 204;
- Analiza şi controlul produselor agrochimice, farmaceutice şi cosmetice– master - 29.02.2024, ora 12, sala Forinfo;
- Matematică aplicată în ştiinţe – master – 27.02.2024, ora 9, SA 03.
Absolvenţii de licenţă şi master, care doresc să se înscrie pentru examenul de finalizare studii din sesiunea februarie 2024, trebuie să trimită pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., lucrarea de licenţă sau disertaţie, precum şi Anexa 1 (din Metodologia de finalizare studii), în format PDF, doar în zilele de 23 şi 24 ianuarie. Pe data de 25 sau 26 ianuarie, veţi primi răspuns cu rezultatul etapei I.
În funcţie de rezultatul obţinut, înscrierea se face la secretariat în perioada 12-16 februarie 2024.
FACULTATEA DE ȘTIINTE ȘI MEDIU
vă invită să participaţi la deschiderea anului universitar 2023 – 2024,
care va avea loc
luni 02 octombrie 2023,
ora 12, sala SD501
Medii anii II și III 2023-2024
Înscrierea studenţilor în anul universitar 2023-2024 se face în perioada 26.09.2023 – 06.10.2023, indiferent de anul de studiu, în următorul interval orar:
- 29.09.2023: 9 – 1530
- 30.09.2023 - 01.10.2023: 9 – 1430
- 2.10.2023 - 05.10.2023: 9 – 1530
- 6.10.2023: 9 – 1330
Plata taxei de înmatriculare sau de şcolarizare se poate achita şi on-line folosind următoarele coordonate:
- Cont IBAN RO75TREZ30620F330500XXXX deschis la Trezoreria Galaţi;
- Cod fiscal 3127522;
- beneficiar Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi
- La explicaţia plătţii se va menţiona: Nume şi prenume candidat admis, CNP, Taxa de înmatriculare anul I, licenţă/master, cu frecvenţă, facultatea.
ÎN ATENŢIA ABSOLVENŢILOR
ABSOLVENŢII DE LA ÎNVĂTĂMÂNTUL CU FRECVENŢĂ (DE ZI), LICENŢĂ ŞI MASTERAT, SUNT RUGAŢI SĂ SE PREZINTE LA SECRETARIATUL FACULTĂŢII PENTRU A RIDICA FIŞA DE LICHIDARE ŞI A SE ÎNSCRIE LA EXAMEN ÎN PERIOADA:
19 – 23 iunie 2023
SUSŢINEREA EXAMENULUI DE LICENŢĂ / DISERTAŢIE VA AVEA LOC ASTFEL:
LICENŢĂ
-Matematică informatică - 29 IUNIE 2023, ora 9, sala SA 03
-Chimie medicală - 30 IUNIE 2023, ora 9, sala FORINFO
-Chimie farmaceutică - 1 IULIE 2023 , ora 9, sala FORINFO
- Ştiinţa mediului - 30 IUNIE 2023 , ora 9, sala SB 401
MASTER
-A.C.P.A.F.C. - 29 IUNIE 2023, ora 1415, sala FORINFO
-Matematică aplicată în ştiinţe - 26 IUNIE 2023, ora 9, sala SA 03
- M.M.M. - 3 IULIE 2023, ora 10, sala FORINFO
PENTRU ÎNSCRIEREA LA EXAMENUL DE LICENŢĂ, TREBUIE SĂ PREZENTAŢI URMATOARELE :
- FIŞA DE LICHIDARE
- 2 (DOUĂ) FOTOGRAFII TIP BULETIN
- PROIECTUL CU SEMNATURA ÎNDRUMĂTORULUI
- DECLARAŢIA DE PLAGIAT (SE DESCARCĂ DUPĂ SITE-UL http://www.sciences.ugal.ro/examen_licenta.php)
- LUCRAREA INSCRIPŢIONATĂ PE UN CD, CARE SE VA ATAŞA LA FINALUL LUCRĂRII
În perioada 10-21 aprilie 2023 va fi organizată o sesiune de restanţe pentru toţi anii.
Studenţii care vor să se prezinte la examene trebuie să depună la scretariatul facultăţii, până la data de 5 aprilie, o cerere adresată domnului Decan, cu disciplinile la care doresc susţinerea examenelor.
Studenții care au restanțe din anii anteriori trebuie să achite, la casieria universității, taxă pentru restanță în valoare de 35 lei.
FACULTATEA DE ȘTIINTE ȘI MEDIU
Invită studentii facultății să participe la deschiderea anului universitar 2022 – 2023,
care va avea loc
luni 03 octombrie 2022
ora 10, sala SD501
Conform hotarârii Consiliului Facultății din 21.09.2022, activitatile didactice se vor desfășura “față în față” la toate programele de studiu din facultate.
Înscrierea studenţilor în anul univ. 2022/2023 se va face în perioada 26.09. – 07.10. 2022, astfel:
LICENŢĂ
Anul I – 26.09. – 27.09.2022, orele 8,30 – 15,30;
Anul II – 27.09. – 30.09.2022, orele 8,30 – 15,30;
– 01.10. – 02.10.2022, orele 9,00 – 15,00.
Anul III – 27.09. – 30.09.2022, orele 8,00 – 15,30;
– 01.10. – 02-10.2022, orele 9,00 – 15,00.
MASTER
Anul I + anul II – 28.09. – 30.09.2022, orele 8,30 – 15,00;
– 01.10. – 02.10.2022, orele 9,00 – 15,00.
Studenţii repetenţi:
30.09.2022 – 07.10.2022, orele 8,30 – 15,00.
* Pentru încheierea contractelor, studenţii se pot prezenta în perioada 27.09. – 07.10.2022 şi în afara datelor programate mai sus.
Lista cu studentii care au trecut la forma de finanțate cu taxă. Perioada de contestații: 19 -23 septembrie 2022
În perioada 1 – 8 septembrie 2022, se aprobă organizarea unei sesiuni suplimentare de restanțe pentru toți anii de studiu.
Cererile studenților se depun la secretariatul facultății sau pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
În perioada 8 - 31 august 2022, secretariatul este închis (concediu).
În atenția studenților de la Facultatea de Științe și Mediu:
Având în vedere alegerile pentru locurile vacante din Consiliul Facultății și Senat, comisia electorală studențească a decis ca acestea să se desfășoare astfel:
- Turul 1 de alegeri va avea loc în data - 09.03.2022, intervalul orar: 1000 - 1600, sala SA03
- Turul 2 de alegeri va avea loc în data – 15.03.2022, intervalul orar: 1000 - 1600, sala SA03
Studenții se pot înscrie la secretariatul facultății până la data de 08.03.2022, ora 1000.
Senatul Universității „Dunărea de Jos” din Galați a hotărât, în unanimitate, în ședința ordinară în plen din data de pe 27 ianuarie 2022, ca toate activitățile didactice din semestrul al doilea al anului universitar 2021-2022 să se desfășoare în format fizic („face to face” - on-site).
Conform Hotărârii Consiliul Facultăţii nr. 6 din 17.11.2021, activitățile didactice vor continua începând cu data de 22.11.2021 astfel:
- La programele de licență Știința mediului și Chimie farmaceutică: hibrid (cursurile și seminariile online, laboratoarele față în față)
- La programul de licență Matematică informatică: online
- La programele de masterat: online.
Consiliului Facultății a hotarât continuarea online a tuturor activităților didactice cu studenții din Facultatea de Științe și Mediu, în perioada 08.11.2021-19.11.2021.
Consiliului Facultății a hotarât trecerea în online a tuturor activităților didactice cu studenții din Facultatea de Științe și Mediu, în perioada 26.10.2021-05.11.2021.
ANUNȚ IMPORTANT PENTRU STUDENȚII BURSIERI
Conform art. 61 a Metodologiei de acordare a burselor, studenții bursieri în Semestrul I al anului universitar 2021-2022 au obligația de a depune actele necesare pentru virarea burselor până la data de 15 noiembrie 2021.Studenții bursieri care nu depun actele necesare pentru virarea pe card a burselor, vor pierde dreptul de a mai ridica bursa respectivă începând cu data de 15 decembrie 2021.
Pentru virarea pe card a bursei, studenții trebuie să trimită pe email-ul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. următoarele documente scanate (poză) cât mai vizibile:
- extrasul de cont emis de banca unde are cardul studentul bursier.Contul trebuie deschis la una din următoarele bănci: BCR, BRD, Banca Transilvania, Unicredit Bank, Raiffeisen Bank, Garanti Bank, CEC Bank, ING, First Bank,OTP Bank;
- copia cărții de identitate;
- copia carnetului de student, vizat pentru anul universitar în curs, care să cuprindă și informațiile scrise pe coperta interioară(nume, prenume ,facultatea, specializarea, CNP)
Studentul va fi informat prin e-mail dacă actele corespund.
Consiliul Facultății de Științe și Mediu a hotărât în ședința din 27.09.2021 ca activitățile didactice din anul universitar 2021-2022 să se desfășoare astfel:
- La programele de licență in regim hibrid (cursurile online și aplicațiile față în față)
- La programele de masterat:
Matematică aplicată în științe – online
Monitorizarea şi managementul mediului - hibrid
Analiza și controlul produselor agrochimice, farmaceutice și cosmetice - hibrid
În atenția studenților de la programele de licenţă
Studenţii care doresc să obţină certificarea pentru profesia de cadru didactic se pot înscrie în PROGRAMUL DE STUDII PSIHOPEDAGOGICE - NIVEL I, realizat de către Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD).
Înscrierile se vor face în perioada 04.10.2021 - 15.10.2021 de luni până vineri, la sediul D.P.P.D., str. Gării, nr. 63, corp A:
- orele 9.00 - 15.00, etaj 2, sala A 207 (anul I – înscrieri)
- orele 9.00 - 14.00, etaj 1, sala A106 (anii II, III – completare dosar)
Mai multe detalii privind documentele necesare pentru înscrieri link pdf
Informații legate de contractele de studii, înscrierea în anul universitar 2021-2022
Documente necesare pentru înscrierea în anul universitar 2021-2022
- contractele de studii la licenta pentru anul I
- actele aditionale la licenta anii II - III
- contractele de studii la master pentru anul I
- actele aditionale la master anul II
Foma de finanțare pentru studenții din anul II și III
Înscrierile pentru examenul de licenţă din septembrie 2021 au loc în perioada
01 - 03 septembrie 2021.
Susţinerea examenului de licenţă din sesiunea septembrie 2021 va avea loc astfel:
Specializarea Matematică informatică
Vineri 10 septembrie 2021, ora 9, sala SA 03
Specializarea Ştiinţa mediului
Marţi 7 septembrie 2021, ora 9, sala FORINFO
Înscrierile pentru examenul de master din septembrie 2021 au loc în perioada
20 – 21 septembrie 2021.
Susţinerea examenului de disertaţie din sesiunea septembrie 2021 va avea loc astfel:
Specializarea Matematică didactică
Sâmbătă 25 septembrie 2021, ora 9 on line
Specializarea Monitorizarea şi managementul mediului
Miercuri 22 septembrie 2021, ora 12, sala FORINFO
Specializarea Analiza şi controlul produselor agrochimice, farmaceutice şi cosmetice
Joi 23 septembrie 2021, ora 10, sala FORINFO
În perioada 7-31 august secretariatul Facultății de Stiințe și Mediu este închis.
Vă facem cunoscut că puteti descărca următoarele documente pentru înscrierea în anul I.
- procedurile privind înscrierea în anul I a candidaţilor admişi în sesiunea IULIE 2021;
- formularele de contracte de studii la licenţă
- formularele de contracte de studii la master;
Metodologie tabere studentesti 2021
În şedinţa Consiliului Facultăţii din data de 28.04.2021 s-a hotărât ca activităţile didactice din săptămânile 12-14 (după Paşte) să se desfăşoare în continuare în regim online, cu excepţia laboratoarelor de chimie de la anii I, II Chimie farmaceutica, anii I, II Ştiinţa mediului, anii I, II Farmacie, care se vor desfăşura în regim hibrid, cu respectarea normelor sanitare.
Zilele porților deschise
În zilele de 20, 21, 22 aprilie 2021, Facultatea de Știinte și Mediu organizează "Zilele porților deschise". Vor fi prezentate programele de licență și masterat organizate de facultate. Elevii care doresc să participe, trebuie să completeze formularul https://forms.gle/1aJ7p59FowFPYAmu6
Program unic de accelerare pentru startup-uri studențești
Programul se va derula în perioada iunie - octombrie 2021, oferind studenților ateliere de lucru, mentorat individual și resursele necesare pentru a evolua de la stadiu de idee la inovație. Primele 10 startup-uri vor primii premii în bani cuprinse între 9.000 și 140.000 lei pentru a îi ajuta să își continue construirea afacerii acestora.
Studenții pot aplica până la data de 30 aprilie, prin intermediul acestui formular - https://forms.gle/jDfLvU945P19mDDF9 .
Cursuri de Dezvoltare personală
Universitatea „Dunărea de Jos” din Galaţi organizează, în cadrul proiectului instituțional ROSE AG 292/ 2019 - „Studiul – primul pas în performanță, Universitatea ”Dunărea de Jos” din Galați”, STUD-UGAL, cursuri de Dezvoltare personală, Comunicare și Consiliere și orientare în carieră destinate studenților din anul I de licență.
Activitățile se vor relua pe platforma Microsoft Teams, începând cu data de 15 martie 2021, conform unui orar elaborat de lectori ai Centrului de Consiliere și Orientare în carieră - UDJG.
Cursurile sunt gratuite și nu presupune nici o obligație din partea studenților, decât aceea de a participa la activități.
Ce trebuie să faceți?
Să vă conectați și să participați în platforma Microsoft Teams la orele stabilite în orarul care vă va fi transmis de doamna conf.dr. Cristina BENȚEA (email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).
Pentru detalii despre proiect sau alte informații vă puteți adresa d-nei prof.dr.ing. Camelia VIZIREANU pe adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon 0752 566364
Plata taxelor online
În vederea asigurării condiţiilor de muncă în siguranţă pentru personalul din Universitate şi pentru limitarea transmiterii virusului SARS-CoV-2, Direcţia Economică prin Direcţia Generală Administrativă a Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi solicită studenţilor înmatriculaţi la taxă să efectueze plata taxelor online, în contul de trezorerie al Universitatii.
Informaţiile privind efectuarea online a plăţilor se regăsesc pe website-ul universităţii: